Link_Cable Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 Vart fångar man Wailimer? måste man ha nåt spö? vart får man [ALLA] fiskespön? vilken lvl utvecklas Wailimer?
barbof Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 wailmer fångar du i mosdeep med super rod som du får i nåt hus längst upp i mosdeep
Link_Cable Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2004 men jag har klarat tre gym och vart ska man sen? lavaridge va? men hur kommer man dit? jag kan inte komma upp till berget igen för jag har som vanligt klantat till det med att gå ner på ett speciellt ställe (meteor falls-grottan) hur kommer man till lavaridge då? /skulle detta skett i min andvändargrupp skulle de va kört för dig nu, barbof...
barbof Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 kommer inte ihåg men jag kan svara senare om inte nån annan har svarat då
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 men jag har klarat tre gym och vart ska man sen? lavaridge va? men hur kommer man dit? jag kan inte komma upp till berget igen för jag har som vanligt klantat till det med att gå ner på ett speciellt ställe (meteor falls-grottan) hur kommer man till lavaridge då? /skulle detta skett i min andvändargrupp skulle de va kört för dig nu, barbof... Om du går ut ur Meteor Falls genom att gå så långt ner som möjligt (På skärmen, inte i våningar sett) så ska du komma ut och sedan kan du ta dig tillbaka upp i berget! ;)
Link_Cable Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Januari 2004 vad? men menar du killen med båten så är han inte där...
GoldenMew Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Skrivet 1 Januari 2004 du är klantig du =P Du KAN komma tillbaka till Lavaridge genom Petalburg, Verdanturf och öknen OM DU HAR ROCK SMASH Har du inte Rock Smash är det kört. :|
Rekommendera inlägg