roxyIII Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Hej! är det någon som vet hur man ska trycka för att bli super saiyan med goku? när jag trycker P+K+G (R1) så blir han bara kaioken! han hade fullt i dom där staplarna som jag ANTAR är "Ki Gauges" Jag har super saiyan 1 2 och 3. SNÄLLA HJÄLP MIG DETTA ÄR ETT STORT PROBLEM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bonden Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 har du dom skillsen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 23 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 har du dom skillsen då? jag sa ju att jag hade sayan 1 2 och 3! snälla hjälp mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
donmorello Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 ja jhar inte kört de man jag tror att det e att de står hur många ki gauges du ska ha för att bli super sayian 1 2 3 och då måste du ha exakt lika mkt ki gauges som står sen trycker du p+k+g tror ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
roxyIII Skrivet 26 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 ja jhar inte kört de man jag tror att det e att de står hur många ki gauges du ska ha för att bli super sayian 1 2 3 och då måste du ha exakt lika mkt ki gauges som står sen trycker du p+k+g tror ja jag har testat det och det funka inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
donmorello Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 hmm konstigt då ve ja int Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bonden Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 asså... testa å tryck på start och kolla ifall du har dom skillsen när du spelar... man måste välja vilka saker man ska ha först... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 asså... testa å tryck på start och kolla ifall du har dom skillsen när du spelar... man måste välja vilka saker man ska ha först... utan skills det går inte bli super sayan du måste först fixa då kan du förvandla dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SUPER_VEGETO Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 ja presis du måste trycka start och välja vilka skills du vill ha. det spelar ingen roll om du har exakt ki det måste vara pressis det eller mer litte fusk: gubben-hur du gör kid-goku-när du har klarat "radiz" åk till grand pa gohan's ställe där får du honom bardock-i början av DU ska du vara goku och flyg nära stora berg och där finns det en capsel brevid den står det typ sayain capsel och då får du den kid buu majyin buu super buu -klara DU med son goku vegeta-klara honom med son goku black,gold och silver meber ship card hittar du där det finns stora berg med vegeta gogeta ssj4 (vegeta) köper du i skill shop när du har black meber ship card samma med gotenks gogeta (son-goku) när du har klarat broly får du en inbjudan till world turnament då e du gogeta och möter goteks vin och då får du honom "orlong sherong" efeter du har besegrat broly åker du till west city och sen åker du och spöar gotenks sen kommer det en röd prik åk di så e han där broly- du ska vara son-goku och när du har klarat fat buu då åker du till plains och då möter du kioshin eller vad han heter sen möter du super buu sen åker du till en annan röd prik där möter du honom vin och du får broly eller om du e vegeta så åker du till den där is ön istället för plains och sen fortset som vanligt efter du har möt broly med vegeta så möter du ssj4 goku du får en sak av honom när du besegrar honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SUPER_VEGETO Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 jo juste cooler- när du möt freizer så kommer det vara tre röda prikar du ska åka till den som e längst ner till vänster och då möter vegeta och sen kommer det en till röd rik och där finns cooler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jo juste cooler- när du möt freizer så kommer det vara tre röda prikar du ska åka till den som e längst ner till vänster och då möter vegeta och sen kommer det en till röd rik och där finns cooler ja det är rätt som du sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SUPER_VEGETO Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 jo juste cooler- när du möt freizer så kommer det vara tre röda prikar du ska åka till den som e längst ner till vänster och då möter vegeta och sen kommer det en till röd rik och där finns cooler ja det är rätt som du sa pressis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg