Hoppa till innehåll

Dragonball Z: Budokai 3


roxyIII
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej! är det någon som vet hur man ska trycka för att bli super saiyan med goku? när jag trycker P+K+G (R1) så blir han bara kaioken! han hade fullt i dom där staplarna som jag ANTAR är "Ki Gauges"

Jag har super saiyan 1 2 och 3.

SNÄLLA HJÄLP MIG DETTA ÄR ETT STORT PROBLEM!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja jhar inte kört de man jag tror att det e att de står hur många ki gauges du ska ha för att bli super sayian 1 2 3 och då måste du ha exakt lika mkt ki gauges som står sen trycker du p+k+g tror ja

 

jag har testat det och det funka inte!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja presis du måste trycka start och välja vilka skills du vill ha. det spelar ingen roll om du har exakt ki det måste vara pressis det eller mer

 

 

litte fusk:

 

gubben-hur du gör

 

 

kid-goku-när du har klarat "radiz" åk till grand pa gohan's ställe där får du honom

 

bardock-i början av DU ska du vara goku och flyg nära stora berg och där finns det en capsel brevid den står det typ sayain capsel och då får du den

 

kid buu

majyin buu

super buu -klara DU med son goku

 

vegeta-klara honom med son goku

 

black,gold och silver meber ship card hittar du där det finns stora berg med vegeta

 

gogeta ssj4 (vegeta) köper du i skill shop när du har black meber ship card

 

samma med gotenks

 

gogeta (son-goku) när du har klarat broly får du en inbjudan till world turnament

 

då e du gogeta och möter goteks vin och då får du honom

 

"orlong sherong" efeter du har besegrat broly åker du till west city och sen åker du och spöar gotenks sen kommer det en röd prik åk di så e han där

 

broly- du ska vara son-goku och när du har klarat fat buu då åker du till plains

och då möter du kioshin eller vad han heter sen möter du super buu sen åker du till en annan röd prik där möter du honom vin och du får broly

 

eller om du e vegeta så åker du till den där is ön istället för plains och sen fortset som vanligt efter du har möt broly med vegeta så möter du ssj4 goku du får en sak av honom när du besegrar honom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...