frezy_man Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Hallå. Jag är stolt som f*n över att inte skriva en tråd som har inriktning på pokemon. Vart f*n får man tag på Metroid II?. Har letat på dom flesta svenska sidorna. Inget som dyker upp på Tradera var dag precis. Kanske finns det redan någon lycklig ägare där ute? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 aha ^^ jag du kan få dt för 200 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 (redigerat) aha ^^ jag du kan få dt för 200? har du det spelet? eller vart kan man köpa det? Skulle jag hitta Metroid II MED BOX OCH MANUAL så skulle jag kunna tänka mig att pröjsa 1000 spänn, helt klart. Utan Box är jag inte villig att betala mer än några hundra lappar. Det är i Princip det enda Metroid spelet jag inte har :( *stavning* Redigerat 25 Mars 2005 av frezy_man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Ja men lyssna då!!!!!!!1 ja jag säljer metroid 2 får 200 fatta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 OK :D Ursäkta att jag inte förstod. Men svenskan var ju inte helt 100% Ok, jag köper det med en gång. Hur ska denna affär gå till då? Post förskott? Du kan ju svara med ett PM eller något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille1234 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag har Metroid II !!!!!!!!!!!!! :cool: Svara på min hotmail. Min hotmail är: [email protected]! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg