Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Tjabba alla gamers! Jag är just nu den enda medlemmen som är inloggad av över 10000

Det är förbannat tråkigt. Och jag tar just nu ett brake från Metroid Prime eftersom jag suttit 5 timmar i sträck! lever på kaffe och snus. samma med min kompis men han spelar golden Sun. BARA SÅ NI VET DET!

Jag Köpte mitt Game cube för en sak. Nämligen Metroid Prime. Spelet var kanske inte riktigt vad jag hoppats på, fast ändå ett mycket bra spel. Jag hade spelat 14 timmar i höstas då mitt save raderades. Då blev jag väldigt arg och lade spelet på hyllan ett tag (hatar pirat minnes kort). Just nu håller jag på med ett nytt försök att klara detta spel. Har bestämt mig för att bli klar imorgon. Efter det har jag funderat på att ta 100 % men vet inte om det är värt mödan. Är det någon som lyckats ta 100 % ?

Det jag mest undrar över är om man får se en klar bild av Samus. Annars är jag inte riktigt säker på om jag orkar med att ta alla 100% En amerikansk dåre har gjort en Guide om alla Metrod slutscener men jag tycker att hans guide brister lite. Jag förstår inte om man får se en bra bild av Samus. Skulle vara tacksam om någon skulle kunna svara på hur slutscenen ser ut när man tagit 100 %

PS. Säg inte att jag är pervers, Jag diggar bara Samus lite gran sådär:P

Redigerat av frezy_man
Skrivet

f*n va tråkigt :(

OK, då kanske det inte blir några 100% av mig då. Men har kommit på en annan lösning. Att man kan se en speedrun film på spelet där personen tar 100 %. Så får det nog bli. Men på Echoes då? får man se Henne där? Tror inte det finns någon 100% sped run på det spelet ännu.

• Skapa ny...