Paradox Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Sonic the hedgehog http://www.menace.ch/Games/Sonic/Start.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Det var skoj, jag klarade hela v0.5! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 mmmm.. men jag tycker spelet är lite väl lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Hitils ja, men det kommer väl mer i senare versioner. Det finns inte ringar ännu ju! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 det var f*n lätt!,men det var f*n roligt!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Åh vad tråkit. Det mäsks att SEGA inte gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 man hade inget liv plus inga ringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Men det borde komma i V 1,0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Jag tyckte det var riktigt roligt men också riktigt lätt! Jag trodde det skulle hända fler saker när man klarat det där skeppet! Det var alldeles lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.