Gäst Cherre Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Skrivet 24 Mars 2005 Hej, Jag har laddat ned det cheat programmet denna hemsida har. och jag vet inte hur det funkar. jag har läst manualen men förstår den inte.. Kan nån berätta på svenska hur man startar och sätter på fusken??
Bure^ Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Skrivet 29 Mars 2005 Lär dig lira utan Cheat. Det är mycket roligare om du gör ett snyggt frag utan cheat
bullet Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Skrivet 29 Mars 2005 Går inte att göra snygga frags med cheat.. ;) men det var nog det du delvis menade..
Flamerboy Skrivet 2 April 2005 Rapport Skrivet 2 April 2005 Hej, Jag har laddat ned det cheat programmet denna hemsida har. och jag vet inte hur det funkar. jag har läst manualen men förstår den inte.. Kan nån berätta på svenska hur man startar och sätter på fusken?? Cs är 1000 gånger roligare utan cheats... lär dig!!!!! ;) :P
wuurds Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 Som alla säger ORKA CHEATS.. f*n störande när det kommer in nån i servern med aimbot o hsar alla i andra laget...Steam har ett nytt anti cheat system så du kan ju känna dig bannad från steam i 1 år ^^
lidmer Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 Som alla säger ORKA CHEATS.. f*n störande när det kommer in nån i servern med aimbot o hsar alla i andra laget...Steam har ett nytt anti cheat system så du kan ju känna dig bannad från steam i 1 år ^^ noll koll ?? jag har ett cheat som går igenom doms anti sök de du men hur kul e det..
Netsire Skrivet 4 April 2005 Rapport Skrivet 4 April 2005 ja du fuska inte ett tips gå till ett annat forum i ställe....
lidmer Skrivet 5 April 2005 Rapport Skrivet 5 April 2005 ja du fuska inte ett tips gå till ett annat forum i ställe.... sa du till mig?? det lätt rätt stödigt...
lidmer Skrivet 6 April 2005 Rapport Skrivet 6 April 2005 Och det du sa lät ju mindre stöddigt ^^ du ska gå en redig
Rekommendera inlägg