Gäst Cherre Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Hej, Jag har laddat ned det cheat programmet denna hemsida har. och jag vet inte hur det funkar. jag har läst manualen men förstår den inte.. Kan nån berätta på svenska hur man startar och sätter på fusken?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cherre Skrivet 24 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2005 Ingen som kan hjälpa mig?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bure^ Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Lär dig lira utan Cheat. Det är mycket roligare om du gör ett snyggt frag utan cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Går inte att göra snygga frags med cheat.. ;) men det var nog det du delvis menade.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flamerboy Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Hej, Jag har laddat ned det cheat programmet denna hemsida har. och jag vet inte hur det funkar. jag har läst manualen men förstår den inte.. Kan nån berätta på svenska hur man startar och sätter på fusken?? Cs är 1000 gånger roligare utan cheats... lär dig!!!!! ;) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Som alla säger ORKA CHEATS.. f*n störande när det kommer in nån i servern med aimbot o hsar alla i andra laget...Steam har ett nytt anti cheat system så du kan ju känna dig bannad från steam i 1 år ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Som alla säger ORKA CHEATS.. f*n störande när det kommer in nån i servern med aimbot o hsar alla i andra laget...Steam har ett nytt anti cheat system så du kan ju känna dig bannad från steam i 1 år ^^ noll koll ?? jag har ett cheat som går igenom doms anti sök de du men hur kul e det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 ja du fuska inte ett tips gå till ett annat forum i ställe.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 ja du fuska inte ett tips gå till ett annat forum i ställe.... sa du till mig?? det lätt rätt stödigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bullet Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Och det du sa lät ju mindre stöddigt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROFLcopter Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Lägg ner med fuskandet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Och det du sa lät ju mindre stöddigt ^^ du ska gå en redig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg