Metpy Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 jag har lämnat rubinen och safiren, vad gör jag nuu?! :( :meddum: :bah: :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Bytar med Ruby/Sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 eller fångar pokemon :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 25 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 men asså hur gör man så unownsen kommer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 löser mysteriet i grottan som e innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 vilken dårå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Åk till 7:de ön och gå ner för routen (Vägen) och leta efter en grott öppning (du måste ha sthenge) gå in i grottan och flytta stenarna där (du kommer se vart dom ska flyttas det ser ut som hål) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ja,när man har gjort det där "strengthpuzzlet" så kan man hitta Unowns i grottöarna längst ner på den ön,och jag har hört ett litet om att nåt ska hända om man fångar dom i bokstavsordning,men kom ihåg:Bara ett rykte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ash Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 funkar det här på fire red ockso :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 funkar det här på fire red ockso :( ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldfisken Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Ja,när man har gjort det där "strengthpuzzlet" så kan man hitta Unowns i grottöarna längst ner på den ön,och jag har hört ett litet om att nåt ska hända om man fångar dom i bokstavsordning,men kom ihåg:Bara ett rykte. nej det händer inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 Ingen vet förutom dem som har gjort det, det ryktas om att man kan möta celebi i en hemlig grotta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg