frezy_man Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Jag har skaffat mig fem av alla 8 slutbilder. Inom snar framtid så kommer jag väl att ha fått allihopa men man får ta en dag i taget och spela lite andra spel också. Jag klarade spelet Med bara 14 % av alla Items tagna. Är det någon som är insatt eller försöker klara något speciellt? Skulle vara kul att PM:a lite med någon. Eller är det någon som har funderingar? Och skriv inte att den här tråden är onödig, snälla. Dom som inte äger spelet behöver inte bry sig bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille1234 Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Jag försöker få 100% men hittar inte alla energi tanks! (suck)! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 4 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Ok, om du vill så kan jag hjälpa till. Vilka är det du inte hittar? Det svåraste är egentligen inte att klura ut vart alla finns utan att sedan komma åt dom. Man kan få sitta i timmar för att klura ut dom sista procenten. Skriv vilka det är du saknar så kan jag försöka hjälpa dig. (om du vill) har du många slutbilder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille1234 Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Jag har bara hittat fyra energi tanks och skulle behöva all hjälp jag kan få!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 ok, gå runt på alla områden. När du trycker på start kan du se hur många misiler, energi tankar, powerbombs mm. du har av antalet möjliga. Ta reda på i vilket område du saknar energi tanken/tankarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille1234 Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 OK!!!!!!!! Jag ska kolla vilka områden jag saknar energitanks på!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 (redigerat) har problem med energitanks har några kvar men ska hitta dom!!! (muuua) freee pasta Redigerat 13 April 2005 av GOLDEN MAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg