Lucius Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 hehe fattar ni inte att han ljuger kolla på konsollen helt förstörd och han har inga sladdar ingenting :roll: Hur ska han ljuga? Han har ju visat en bild på den! jag säger bara en sak photoshop :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 hehe fattar ni inte att han ljuger kolla på konsollen helt förstörd och han har inga sladdar ingenting :roll: Hur ska han ljuga? Han har ju visat en bild på den! jag säger bara en sak photoshop :| Ja, ser faktiskt ut så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Men hallå det står ju inte ens nintendo på den Du har rätt men annars kan det ju vara med en liten text eller nåt sånt eller så kanske texten är under honom för Nintendo märket finns ju me i varje av doms konsoll för annars måste det vara en piratkopia! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Det står "Family Computer System" . Även om det inte är tillverkat av Nintendo, så är det väldigt likt NES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Family Computer System skulle det aldrig stå på en nintendo konsoll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 öööhhhhh........jag ser inte ens en bild... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 softy_dbz: Rulla ner så ser du bilden. Son-Pucko: Varför inte då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Ser rätt photoshoppat ut. Men om det är en fejk så skulle han som gjort bilden vara ganska grym på PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jag tror det är äkta, när jag tar bilder med min pappas digitalkamera så när jag tar de på datan så blir de lite sådär,precis som den bilden!!!!!!!! kanske så e dt falsk kasnke inte inte....men en sak: e inte detta att det e falsk eller inte typ en röstning?? finns det inte en regel om det? :?: :?: :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Det där är väl ett Super Nintendo? Det liknar det ju! http://images.google.se/images?q=tbn:IV-Yvg3gkWoC:www.planetnintendo.com/zelda/systems/boxart/snes.jpg Det är en super nintendo :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Det där är väl ett Super Nintendo? Det liknar det ju! http://images.google.se/images?q=tbn:IV-Yvg3gkWoC:www.planetnintendo.com/zelda/systems/boxart/snes.jpg Det är en super nintendo :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 7 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 Jag tycker att den mer liknar NES. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.