Backspace Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Skrivet 7 Januari 2004 Men den där konsollen kan i alla fall inte komma från Nintendo för dom konsollerna som dom gett ut stog inte Baby NES med så den kommer i alla fall inte från Nintendo så då tror jag nog att den inte ens finns! (Men jag har hört nåt om en konsoll som heter Game och Watch vad nu det är) Citera
K.K. Slayer Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Åhhhh,Puckon de där e en aktions_sida.asså måste killen sälja den. Då kan de ju inte va en fejk Citera
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Åhhhh,Puckon de där e en aktions_sida.asså måste killen sälja den. Då kan de ju inte va en fejk Du har faktiskt rätt! Jag tror inte man betalar 20 kronor eller vad det nu var för att skämta! Då förlorar man ju bara! Men det måste ju vara någonting! Citera
incognito Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 20 norska kroner? Haha, tror jag också :P Citera
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 20 norska kroner? Haha, tror jag också :P Vad menar du med norska? :roll: Citera
incognito Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Du skrev "kroner". Och om jag kommer ihåg rätt så heter det så i Norge :P. Citera
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Du skrev "kroner". Och om jag kommer ihåg rätt så heter det så i Norge :P. Ja men man kan skriva "kroner" också för att så heter det ju också i Sverige! Men nu måste vi nog vända tillbaka till ämnet! :D Citera
KNASEN Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 det där med att den inte har sladdar... det är bara att ta bort och jag tror att det är en slags pirat kopia och man betalar inte 20 kr utan priset växlar beroende på varan Citera
Mikael Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Du skrev "kroner". Och om jag kommer ihåg rätt så heter det så i Norge :P. Ja men man kan skriva "kroner" också för att så heter det ju också i Sverige! Men nu måste vi nog vända tillbaka till ämnet! :D Nej, det heter inte "kroner" i Sverige, utan kronor. Citera
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Skrivet 9 Januari 2004 Du skrev "kroner". Och om jag kommer ihåg rätt så heter det så i Norge :P. Ja men man kan skriva "kroner" också för att så heter det ju också i Sverige! Men nu måste vi nog vända tillbaka till ämnet! :D Nej, det heter inte "kroner" i Sverige, utan kronor. Ja men nu slutar vi prata om Norge och Sveriges valuta och vänder tillbaka till ämnet så inte nån får en varning! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.