Gäst ymphinorx Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Skrivet 26 Mars 2005 Hej! jag har två frågor angående zelda oracle of seasons och age; 1.Kan man ha mer äe ett djur (med djur menar jag dimitri,moosh o.s.v.)? 2.Hur får man olika djur i seasons (jag vet att man kan köpa en flöjt eller vinna en i brickshooter (det där man ska slå iväg skott med sitt svärd) i ages, men hur gör man i seasons)?
Chihuahua Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Skrivet 27 Mars 2005 Hmm, det här kan bli ett bra sätt att träna minnet. 1. du kan bara ha en flöjt, alltså bara ett djur 2. Hm, djuren i seasons, va? Okej. Du kan skaffa flöjterna efter att du klarat grotta 2. Moosh - köp flöjten i byn Dimitri - dansa och vinn den i Subrosia Ricky - skaffa ingen flöjt alls så ger hon dig sin flöjt sen
Gäst ymphinorx Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Skrivet 27 Mars 2005 Hmm, det här kan bli ett bra sätt att träna minnet. 1. du kan bara ha en flöjt, alltså bara ett djur 2. Hm, djuren i seasons, va? Okej. Du kan skaffa flöjterna efter att du klarat grotta 2. Moosh - köp flöjten i byn Dimitri - dansa och vinn den i Subrosia Ricky - skaffa ingen flöjt alls så ger hon dig sin flöjt sen Fint!Nu till alla er som brukar utnyttja det och skriva samma sak som redan skrivits. Skriv inget sådant!!! B)
Rekommendera inlägg