elle_the_king Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 kan ni berätta några onlinespel som man inte behöver ladda ner och är gratis kom inte med runescape och ecrana och arenan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(proffset) Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Adventure Quest är ett bra spel! http://www.BattleOn.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Adventure Quest är ett bra spel! http://www.BattleOn.com Det är väl inget online spel jag kan iallafall inte möta andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 Finns inga andra förutom tibia fast de måste man ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 27 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2005 FMO = Fantasy Master Onlinefinns. Man håller på att utarbeta så man kan slåss spelare mot spelare men just nu finns bara mot datorn. Själv tycker jag att det är bra, men det är mest text, inte mycket bilder. Vill du ha snygga bilder och sånt är FMO inget att ha. Annars, jag gillar det, du kan alltid pröva. Men det tar tid att lära sig, det finns en guide man kan öppna om man är nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 FMO = Fantasy Master Onlinefinns. Man håller på att utarbeta så man kan slåss spelare mot spelare men just nu finns bara mot datorn. Själv tycker jag att det är bra, men det är mest text, inte mycket bilder. Vill du ha snygga bilder och sånt är FMO inget att ha. Annars, jag gillar det, du kan alltid pröva. Men det tar tid att lära sig, det finns en guide man kan öppna om man är nybörjare. tack .har någon något mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.