ash Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 ja håller med minlena va lite snellare mot folk allihop det är viktigt :unsure: :unsure: ja blev mobbad för att ja var dum mot folk :unsure: och du minlena bra inslag du värkar sjyst :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Rockodile-->Vaa???? Ash-->Tackartackar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Varför kan folk inte vara LITE snällare mot varandra!? Chimenco har jag en på 59,och jag fick den så här: Jag gick upp längst upp till HÖGER på Mt.Pyre,och gick omkring i gräset,jag tror det gick 47 sekunder eller nåt inna njag hittade den! Så,sällsynt om man letar i fel gräs,vanlig om man letar i rätt grär :lol: Det finkar alltid men för andra kanske det tar ett tag innan dem får upp den !! :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Det är rätt Mickee,vi har inte samma spel,och jag menar,typ om någon hittar en Chimecho efter 25 minuters letande i gräset så bara för det så händer det inte likadant för dom.Förstår du nura? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Det är rätt Mickee,vi har inte samma spel,och jag menar,typ om någon hittar en Chimecho efter 25 minuters letande i gräset så bara för det så händer det inte likadant för dom.Förstår du nura? jag försåt presis men det va det jag försökte komma fram till att det tar olika lång tid beroende på vilket spel man har ( jag har hört att om man har ruby så ska man gå i det vänstra gräset men om man har sappery så ska man gå i det högra gräset och leta) jag förstår presis vad du menar rockodile :cool: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Mig?Du är ju helt beng du menar Mickee om du säger Rockodile.Det finns ingen Rockodile,mer Mickee......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Men ååhhhhhh!!!Jag tar altid fel på dom.Men jaja,Chimeco hittar du på toppen av Mt.Pyre,den e ovanlig så leta mycke innan du ger upp Rayquaza är legendarisk, vilket betyder att den INTE har någon kön. Man kan bara fånga den en gång om den är legendarisk! Han finns högst upp i Sky Pillar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 å du rockodile bara så du vet så sa jag faktiskt att jag har hittat den......... mken du rockodile vi verkar lika ska vi va vänner på fuska eller-? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Mig?Du är ju helt beng du menar Mickee om du säger Rockodile.Det finns ingen Rockodile,mer Mickee......... vaa vad menar du ? med att det inte finns ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 ok för er var det visst lätt å hitta men för mig tog det 3 jäv*a timmar för att en skulle dyka upp int så kul å leta länge precis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JojjiQ- Skrivet 4 April 2005 Rapport Dela Skrivet 4 April 2005 Haha det tog lång tid o_O Själv hittade jag en på första försöket . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Haha det tog lång tid o_O Själv hittade jag en på första försöket . vad bra det gjorde jag också vilken variasion har du ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg