Gäst Beldur Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Han e enkel att hitta, jag har sapphire... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Han e enkel att hitta, jag har sapphire... ja visst var han ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 jag hittade han väldig snabbt, men då hade jag inte hört talas om honom så jag blev förvånad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Blev jag också när jag såg honom för första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 ok, då är jag inte den enda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Hittade min första på ca 2 minuter. När jag skulle leta efter en till som jag skulle byta till Fire Red (tog ca 30 min) så hittade jag en shiny Duskull också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 ok, då är jag inte den enda Nej, jag blev också förvånad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 (redigerat) ok, undrar om det är några fler som blev förvånade Redigerat 11 April 2005 av PKMN TRÄNAREN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 ok, undrar om det är några fler som blev förvånade Måste det ju nästan vara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PKMN TRÄNAREN Skrivet 11 April 2005 Rapport Dela Skrivet 11 April 2005 mm, och undrar vilka, men jag tror inte att alla blev förvånade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg