Spaghettin Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 27 juni sa typ någon till mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Då ska jag önska mej det när jag fyller år, för jag fyller i Juni! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 dt ska släppas den 5:e juni tror jag:D jag ska lätt köpa dt!:D man e lite stolt över att dt e svenskar som gör spelet :medieval: Det är inte alls svenskar som gör spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Dice är väl svenskt eller.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Dice är väl svenskt eller.... eeh.... asså jo det e det i botten vad jag vet iaf. Men eagames äger en liten del av det. PS allihopa som ska köpa spelet och som bor i sthm ska genast gå till fältöversten och boka det (komer tyvär inte ihåg nammnet på affären men det e inte svårt att hitta) DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Det går att boka spelet på dom flesta affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.