Hoppa till innehåll

Steam

loooser

Rekommendera inlägg

Vad är det för fel på mitt steam?

När jag ska installera det så står det "Updating steam" och den kommer bara till 27% sen så står det "Steam.exe (Main exception): ERROR: delete of Steam.exe failed, Win32 Error 5 "åtkomst nekad."

Varför gör den det?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är det för fel på mitt steam?

När jag ska installera det så står det "Updating steam" och den kommer bara till 27% sen så står det "Steam.exe (Main exception): ERROR: delete of Steam.exe failed, Win32 Error 5 "åtkomst nekad."

Varför gör den det?!

nej tack :bah:

nödigt..... ja kör om instalering elelr kolla om du har dina bin cfg filer i steam

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäller dock inte detta , har också problem med mitt steam

jag har haft samma steam i 3 år , helt plötsligt står det wrong password o jag har inte pillat non inställning . så vi köpte ett condition zero för att få dom flesta spelen . o det blev också wrong password på det efter 2 dar. Kan non ha hackat mitt nätverk/ip's eller nonting? ,

svar uppskatas

PS: har inte cheatat så det är inte VAC bann

Redigerat av Zelda_proffset
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäller dock inte detta , har också problem med mitt steam

jag har haft samma steam i 3 år , helt plötsligt står det wrong password o jag har inte pillat non inställning . så vi köpte ett condition zero  för att få dom flesta spelen . o det blev också wrong password på det efter 2 dar. Kan non ha hackat mitt nätverk/ip's eller nonting? ,

svar uppskatas

PS: har inte cheatat så det är inte VAC bann

kan va en som har tagit din acc det gjorde de av mig och det vissa sig va en i klassen.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...