loooser Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Vad är det för fel på mitt steam? När jag ska installera det så står det "Updating steam" och den kommer bara till 27% sen så står det "Steam.exe (Main exception): ERROR: delete of Steam.exe failed, Win32 Error 5 "åtkomst nekad." Varför gör den det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Kanske att Steam är för kraftigt för din dator? :P Men har du testat att installera om skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loooser Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Kanske att Steam är för kraftigt för din dator? :P Men har du testat att installera om skiten? Nääh, jag har haft det förrut, men så slutade jag spela och tänkte börja lite lätt igen... Och jag har intsallerat om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stål-micha-xp Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Vad är det för fel på mitt steam? När jag ska installera det så står det "Updating steam" och den kommer bara till 27% sen så står det "Steam.exe (Main exception): ERROR: delete of Steam.exe failed, Win32 Error 5 "åtkomst nekad." Varför gör den det?! nej tack :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag hade samma problem för några månader sen men när jag om instalerade Steam så börja den funka! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Vad är det för fel på mitt steam? När jag ska installera det så står det "Updating steam" och den kommer bara till 27% sen så står det "Steam.exe (Main exception): ERROR: delete of Steam.exe failed, Win32 Error 5 "åtkomst nekad." Varför gör den det?! <{POST_SNAPBACK}> nej tack :bah: nödigt..... ja kör om instalering elelr kolla om du har dina bin cfg filer i steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) Gäller dock inte detta , har också problem med mitt steam jag har haft samma steam i 3 år , helt plötsligt står det wrong password o jag har inte pillat non inställning . så vi köpte ett condition zero för att få dom flesta spelen . o det blev också wrong password på det efter 2 dar. Kan non ha hackat mitt nätverk/ip's eller nonting? , svar uppskatas PS: har inte cheatat så det är inte VAC bann Redigerat 31 Mars 2005 av Zelda_proffset Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Är det "Steam client with full cache" som man ska ha om man vill ha alla spelen me också??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Gäller dock inte detta , har också problem med mitt steam jag har haft samma steam i 3 år , helt plötsligt står det wrong password o jag har inte pillat non inställning . så vi köpte ett condition zero för att få dom flesta spelen . o det blev också wrong password på det efter 2 dar. Kan non ha hackat mitt nätverk/ip's eller nonting? , svar uppskatas PS: har inte cheatat så det är inte VAC bann kan va en som har tagit din acc det gjorde de av mig och det vissa sig va en i klassen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.