marton Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Gta Sanandreas! Uppdraget lyder så här. "You need to take over more gang territories around Los Santos!" Jag har samlat hur många som helst men ändå går det inte att genomföra uppdraget. Uppdragsplatsen ligger vid det första huset man får i spelet. Några förslag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 så va det för mej också men man måste ha ganska många gängområden så kolla emellanåt och kolla om det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marton Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Gta Sanandreas! Uppdraget lyder så här. "You need to take over more gang territories around Los Santos!" Jag har samlat hur många som helst men ändå går det inte att genomföra uppdraget. Uppdragsplatsen ligger vid det första huset man får i spelet. Några förslag? Ok tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lajm Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Förstår inte direkt varför man måste göra det :S Det är ju det sista uppdraget av alla. Och man gör ju ingenting med gängområderna på de uppdraget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marton Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Förstår inte direkt varför man måste göra det :S Det är ju det sista uppdraget av alla. Och man gör ju ingenting med gängområderna på de uppdraget. Va är det sista uppdraget :)? Men försvinner inte gängmedlemmarna om man går ifrån dem? Har du msn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Förstår inte direkt varför man måste göra det :S Det är ju det sista uppdraget av alla. Och man gör ju ingenting med gängområderna på de uppdraget. detr sissta uppdraget är att man ska döda big-smoke tror jag iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marton Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Förstår inte direkt varför man måste göra det :S Det är ju det sista uppdraget av alla. Och man gör ju ingenting med gängområderna på de uppdraget. Ok! Har du klarat av det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 det e jobbigt iriterande och lite lätt men låååååååååååånnggt!! typ som fyra uppdrag i ett!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marton Skrivet 28 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 det e jobbigt iriterande och lite lätt men låååååååååååånnggt!! typ som fyra uppdrag i ett!! :P Ok kan tänka mig det :). Nu ska jag ge mig på uppdraget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tiger-bosse Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Förstår inte direkt varför man måste göra det :S Det är ju det sista uppdraget av alla. Och man gör ju ingenting med gängområderna på de uppdraget. japp det har ajg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg