Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Gta Sanandreas!

Uppdraget lyder så här. "You need to take over more gang territories around Los Santos!"

Jag har samlat hur många som helst men ändå går det inte att genomföra uppdraget. Uppdragsplatsen ligger vid det första huset man får i spelet. Några förslag?

Gäst ganton
Skrivet

så va det för mej också men man måste ha ganska många gängområden så kolla emellanåt och kolla om det går

Skrivet

Gta Sanandreas!

Uppdraget lyder så här. "You need to take over more gang territories around Los Santos!"

Jag har samlat hur många som helst men ändå går det inte att genomföra uppdraget. Uppdragsplatsen ligger vid det första huset man får i spelet. Några förslag?

Ok tack!

Skrivet

Förstår inte direkt varför man måste göra det :S Det är ju det sista uppdraget av alla. Och man gör ju ingenting med gängområderna på de uppdraget.

Skrivet

Förstår inte direkt varför man måste göra det :S Det är ju det sista uppdraget av alla. Och man gör ju ingenting med gängområderna på de uppdraget.

Va är det sista uppdraget :)? Men försvinner inte gängmedlemmarna om man går ifrån dem? Har du msn?

Skrivet

detr sissta uppdraget är att man ska döda big-smoke tror jag iaf

Skrivet

Ok! Har du klarat av det?

Gäst ganton
Skrivet

det e jobbigt iriterande och lite lätt men låååååååååååånnggt!! typ som fyra uppdrag i ett!! :P

Skrivet

det e jobbigt iriterande och lite lätt men låååååååååååånnggt!! typ som fyra uppdrag i ett!! :P

Ok kan tänka mig det :). Nu ska jag ge mig på uppdraget.

• Skapa ny...