knölföda Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag fattar ingenting jag har fått tillbaka kraften till svärdet helt jag tro att jag ska åka till nåt tempel men jag vet inte var snälla Hjälp! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hideo kojima Skrivet 28 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2005 Jag fattar ingenting jag har fått tillbaka kraften till svärdet helt jag tro att jag ska åka till nåt tempel men jag vet inte var snälla Hjälp! :cry: ja du ska gå till tempel och du måste åka till norr där måste det finnas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Få se nu.. Har du klarat både Earth och Wind Temple? Annars ska du kolla på kartan vart det andra templet ligger, King of Red Lions borde ha markerat det.. Jag har klarat Earth och Wind Tempel men det finns inget markerat på kartan :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Aha, du har alltså klarat båda.. Du borde få In-Credible Chart av Tingle med posten.. När du fått den, hitta alla Triforce Charts som är markerade på den.. Jag ska tästa det du sa men dem där kartorna jag har skaffat två men jag vet inte hur jag ska läsa dem jag kan inte kolla på dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Du ska omedelbart gå till Tingle med "kartorna" (Triforce chart) och få dom identifierade, vilket kostar skjortan! Med vilket jag menar 1000 rupee styck... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag kan bara få tag på 200 rubiner vad ska jag göra för att kunna få 1000 rubiner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andreaswe Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 en bigger ruppie bag är på outset island inne i skogen lyft eller spräng stenen och hoppa ner så för du större ruppie bag :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dennan Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 min ruppie bag kan ha 5000ruppies :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg