TheUnnamed Skrivet 22 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2005 Äntligen tråden är flyttat till pc tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
o.O Skrivet 23 April 2005 Rapport Dela Skrivet 23 April 2005 Jag spelade det förut men sen klarade jag ut det och då har jag inte orkat. Men jag kan många fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 jag kör det! Mitt favvo lag är Byzantines! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Mmm dom kan uppgradera mycket men jag tycker inte om dom så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 April 2005 Rapport Dela Skrivet 28 April 2005 Ja, Byzantines kan uppgradera mest saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2005 Ja, Jag gillade dom förut men nu har jag märkt att jag äger med Ranged Snubbar Och det är britons bra på så jag är dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duke Skrivet 30 April 2005 Rapport Dela Skrivet 30 April 2005 När min gamla dator fungerade, så spelade jag mycket AoE2 på MSN Game Zone(eller?)men nu kör jag inte längre iaf inte AoK men TQ :). Men visst är det roligt alltid. Om ni vill ha nya banor,kampanjer osv. så ta en titt på: AoE2 Heaven Games :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 jag kör aoe 2! jag är lite halvbra, kör i en klan mitt namn när jag kör: _ImPacT_mario favvolagg: Britons, Vikings och Teutons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 favorit lag: spanish, teutons, china, japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 Jag gillar mest elit war elephant för dem tar mest skada och e skittåliga men problemet me dem e att dem e så slöa så bågskyttar kan döda dem rätt så lätt om dem e fler än 15 st.Men närstridsattacker mot elefanter e rätt så dumt för en elefant dödar typ 20-30 svärdsmän innan dem själv dör. :medieval: Fast empire earth e lugnt mer knäckande än age of empire för på age of empire kan man bara komma till imperial age men på empire earth nano age.Fast på empire earth:the art of conquest så kan man komma till space age när man e i rymden.Men age of empire e ändå skitkul. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OrmNjure Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 (redigerat) ja HADDE det om inte min !"#& bror hadde slarvat bort det och expansionen, :) men ja vet inte om ja kunde köra på internet för ja hadde inte köpt nån av spelen.. det bästa laget är dom där som har gubbar med mantlar över hela kroppen och ett svärd, man kan göra han i slottet... men snart kommer age 3 tror jag så då kanske ja köper det.. Redigerat 16 Juni 2005 av OrmNjure Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.