Gäst R.U.N.E S.C.A.P.E Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) Har ett rätt bra rs acount han heter Borcksack Kommer inte riktigt i håg combat lvl (var så länge sen jag spelade) Den är runt 70 Jag ger inte alla saker på gubben det kommer finnas full rune Magi armor Och dragon Dagger (p) Rune Hallybird. Jag vill minst ha 1000 Fm för den! Redigerat 29 Mars 2005 av R.U.N.E S.C.A.P.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Finns ingen som heter Borsack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) MM det finns igen som heter borsack eller vad du sa att den hette! Redigerat 29 Mars 2005 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst R.U.N.E S.C.A.P.E Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 Jag ändrade kolla jag skrev bara fel gubben heter borcksack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2005 ja köper den för 3000fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 jag vill också kopa den...du får 3500fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speldavid Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 JAG KAN GÖPA DIN ACC. PRIS STUFF OR MONEY???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speldavid Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 DU FÅR 2000 AV MIG FÖR DEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Att sälja accounts eller ge lösenär förbjudet. Då kan man bli bannad. Dessutom kan han fortfarande använda recovery questions för att skaffa tillbaks den när du betalat så det är inte smart att köpa andras acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 (redigerat) VARNING VARNING VARNING köp den inte ja tänkte köpa den men när ja hade skickat fm skickade han felaktigt lösen sen har han inte hört av sig Redigerat 2 April 2005 av _Reaper_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 runescape=tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 runescape=tråkigt Då ska du inte skriva här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.