koopa Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 jag har också skickat pengar och han har inte ens gett mig ett lösenord eller svarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 f*n han lura oss ! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 fast man borde ha vetat det...han visste ju inte ens vad gubben hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 de enda sekra sättet att få en bra RS account e blod svett och tårar.....och mkt fritid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 mm...fast på andra sidan kan man ju köpa nåra accounts.... :lol: så man slipper kämpa :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 olagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
koopa Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 ööh det är inte olaglit det är bara en töntig regel som runescape har hittat på....hmm eller finns det i lagboken.....näää skulle inte tro det :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2005 Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 _reaper_ och koopa anmäl till en mod eller admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
indigo Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 jag har faktiskt solt en av mina många chars... solden den för 150KR (!) till en snubbe han skickade pengar på posten och jag gav lösen på msn.... sedan blev han hackad av någon... (vill bara påpeka att köparen alldrig bytte rekovery question... det gjorde inte hackern heller) snubbne som köpte av mig kalla mig hacker så bara för att leva upp till hans fördommar hackade jag tebax charen... jag lyckades fixa pass och gav det till snubben som köpte av mig men han ville itne ha eftersom det itne va några saker kvar på charen...så jag ficktillbaka den.... nu säljer jag den på nytt men för att det inte ska bli några sånna här saker så kommmer jag bara att sälja min char till stholmare för då kan mna typ mötas på en t:banestation eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.