:Fuskaren: Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) Var får man waterfall hade det på mitt förra men har glömmt var den finns och skriv ej det finns redan trådar för det gör det ej det är ej till Pokémon Ruby det finns bara till leaf green och fire red så snälla svara (vill veta till Ruby) Redigerat 29 Mars 2005 av :Fuskaren:
verdens mestare Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Skrivet 29 Mars 2005 Var får man waterfall hade det på mitt förra men har glömmt var den finns och skriv ej det finns redan trådar för det gör det ej det är ej till Pokémon Ruby det finns bara till leaf green och fire red så snälla svara (vill veta till Ruby) man finnar det i hulan til Groudon :) :)
:Fuskaren: Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2005 ok jag har Groudon men har glömmt vilken grotta jag fånga han i vilken stad är det och vilken route
verdens mestare Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Skrivet 29 Mars 2005 ok jag har Groudon men har glömmt vilken grotta jag fånga han i vilken stad är det och vilken route sootopolis city innut i route 126 cave of origin :lol:
:Fuskaren: Skrivet 29 Mars 2005 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2005 (redigerat) a just det tack så mycket haha LoL på mig jag kollade på mina TM oc HM så låg waterfall där men tack ändå. hade inte sett den förut Redigerat 29 Mars 2005 av :Fuskaren:
Rekommendera inlägg