Sharky Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 (redigerat) tja skulle jag kunna få vara med i teamet :unsure: Mitt namn på rs e cook-king11 min combat e 29 tror ja :visslar: matlagning runt 28 fire makin runt 25 wood cutting runt 25 mitt första inlägg som ja har gjort :cool: Redigerat 2 Maj 2005 av Sharky Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2005 Sharky glömde nåt hans namn ja vet det han heter cook-king11 (känner han på rs) ja säger förlåt 65478 tusen gånger och sorry 54654987tusen gånger för att ja inte kom på mötet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xleonz Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 (redigerat) undar var mötet kl17,00 söndags väld 20? ingen var där ? namn på rs xleonz är med teamet redan 43 attack defence 40 streanght 40 combat 50 :) Redigerat 3 Maj 2005 av FIREFOX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Jag tror min gubbe är hackad!! kan inte logga in det står "your account is alredy logged in"!!!!!!! JAG BLIR SKAMMAD! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharky Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 e ja me eller inte vet inte riktigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
,,!,,(-.-),,!,, Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Jag tror min gubbe är hackad!! kan inte logga in det står "your account is alredy logged in"!!!!!!! JAG BLIR SKAMMAD! Japp du är hackad...tur att du var fattig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Hë he jag gav han full addy billigt :P he he Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 Jag tror min gubbe är hackad!! kan inte logga in det står "your account is alredy logged in"!!!!!!! JAG BLIR SKAMMAD! Du kan inte bli hackad bara så där du måste nog ha tagit emot en key loggers. Eller blivit scammad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 2 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2005 va e en key loggers?? ja måste va fuskas största noob förresten hadde ja inte skrivit vad ja ville ha för jobb kanske furir eller nåt nya stats igen :) combat lv 40 cooking lv 28 sen vet ja inte om ja skrev förut att ja va i lv 32 i smithing förresten vet nån när häxorna i lv 20 vid varrock slutar att attackera en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 (redigerat) va e en key loggers?? ja måste va fuskas största noob förresten hadde ja inte skrivit vad ja ville ha för jobb kanske furir eller nåt nya stats igen :) combat lv 40 cooking lv 28 sen vet ja inte om ja skrev förut att ja va i lv 32 i smithing förresten vet nån när häxorna i lv 20 vid varrock slutar att attackera en Keyloggers är ett slaxs virus som brukar vara gömd i en fil eller blir skickad från en sida. Och den ser alt du skriver och när du skrivit in koden så skickas key loggern tillbaka till han som gjorde den så får han se lösenordet. Jag tänkte skapa ett runescape team fast ingen ville vara med så jag vill vara med i denna team då Här är alla mina skills Combat 56. Attack:45 Strenght:51 defence:43 RANGED:6 prayer:29 magic:40 runecrafting:18 hitpoints:46 crafting:32 Minning:51 Smifting:42 Fishing:42 cooking:41 firemaking:38 woodcutting:35 Jag skrev inte ner rankerna som jag har 0 i. Redigerat 3 Maj 2005 av Cobraz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 jag va inte hackad de va nått fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 3 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2005 Min gubbe e ganska dålig Attack 38 Strengh:40 Combat level:44 Rustning: Huvud:Iron med helm Kropp: Hard Leather body Byxor:Bronze något Handskar:Leather Gloves Skor:Leather Boots Svärd: Addy Sworld Sköld:Black SQ Sheild Namn:AntonJ3000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg