The_One_And_Only Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Tja! vart får man HM 7 på pokémon crystal?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst B!ZZ!* Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 du behöver inte göra 2 inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Tja! vart får man HM 7 på pokémon crystal?? Den hittar du i Is grottan vid sista gymets stad! Om du letar nogrant och kollar på varje pokeboll så hittar du den nog! Det är riktigt lätt att hitta den då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag hittade den där det var ganska svårt första gången............ aja men du hittar HM7 där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zicho_The_Great Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 hhe jag visste inte var HM7 waterfall var så jag tränade upp en seaking så att den lärde sig det :oops: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 hhe jag visste inte var HM7 waterfall var så jag tränade upp en seaking så att den lärde sig det :oops: Menar du att Seaking kan lära sig Waterfall eller vad menar du egentligen? :? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Jag tror att Seaking kan lära sig Waterfall utan att man behöver använda HM7. Och lite mer exakt vart HM7 finns så är det vid ett ställe där man kan glida på isen vart minns jag inte, men man glider ner på isen och sen ner åt höger på ett ställe så finns HM7 där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Jag tror att Seaking kan lära sig Waterfall utan att man behöver använda HM7. Och lite mer exakt vart HM7 finns så är det vid ett ställe där man kan glida på isen vart minns jag inte, men man glider ner på isen och sen ner åt höger på ett ställe så finns HM7 där. Men vilken level är i så fall det för jag tror inte det står något sånt i pokedexen ja jämt kolla men jag ska väl kolla om Seaking verkligen kan lära sig waterfall men jag tror i alla fall inte att han kan det för att det står på ett ställe att pokemon INTE kunde lära sig HM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 Kanske det är så som du säger Donald Duck... Men den kan lära sig det i pokemon blå/röd/gul iaf. Jag är inte säker på om den kan det på Guld/Silver/Crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 13 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2004 vissa pokemon kan lära sej waterfall (utan HM:en) på red/blue/yellow... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Nej men nu har jag kollat och Seaking kan lära sig Waterfall i vid Level 32 eller vad det nu var, Och det gäller på alla spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg