:Fuskaren: Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Skrivet 29 Mars 2005 Jag ska importera en Action Replay till Game Boy SP men jag har en DS funkar den ändå?? asså till mina SP spel
Mr.Jinjo Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Skrivet 29 Mars 2005 Menar du att du har en action Replay till SP och vill andvändaden till Ds? Menar du det? Isåfall går det inte!!! :)
Thunder Dragon Skrivet 29 Mars 2005 Rapport Skrivet 29 Mars 2005 Game Boy Advance SP = En Game Boy Advance med bakgrundsbelysning och hopvikbar design. SÅ alla spel som funkar på GBA SP = Gameboy Advance Spel. Och på ett Nintedo DS fungerar GBA spel. Men att köra Nintendo DS spel på ett GBA/GBA SP går desvärre inte (PGA att spelet e kodad för touchscreen, samt att grafiken är c:a 100 gånger mer avancerad än på GBA)
lidmer Skrivet 5 April 2005 Rapport Skrivet 5 April 2005 Game Boy Advance SP = En Game Boy Advance med bakgrundsbelysning och hopvikbar design. SÅ alla spel som funkar på GBA SP = Gameboy Advance Spel. Och på ett Nintedo DS fungerar GBA spel. Men att köra Nintendo DS spel på ett GBA/GBA SP går desvärre inte (PGA att spelet e kodad för touchscreen, samt att grafiken är c:a 100 gånger mer avancerad än på GBA) ojoj du glömde den viktigaste detaljen kolla storleken på ett ds spel... där man sätter i
Rekommendera inlägg