SSJ Trunks Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Tja! Jag bara undrade en sak. Hur bra kan andra barn eller ungdomar eller vem som helst kan rita. =P Och jag vill att ni visar era konstverk här. Här är en av mina favvo teckningar som jag har ritat, den visar Trunks från DragonBall. http://w1.141.telia.com/~u14110849/dude/trunksburn2.JPG Hoppas ni gillar den. :roll: OBS. Kommentera den gärna! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Tja! Jag bara undrade en sak. Hur bra kan andra barn eller ungdomar eller vem som helst kan rita. =P Och jag vill att ni visar era konstverk här. Här är en av mina favvo teckningar som jag har ritat, den visar Trunks från DragonBall. http://w1.141.telia.com/~u14110849/dude/trunksburn2.JPG Hoppas ni gillar den. :roll: Den var ju häftig! Man skulle nästan tro att du ritat av! Jag kommer snart med en bild som jag ska visa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SSJ Trunks Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Ehm.. Det kan man tro ja! För det har jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Synd att jag inte har kvar bilden jag gjorde på en bildlektion jag fick lite hjälp av läraren, men det bilden var as snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Det är väl klart att man ritar av..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ja vet inte hur man lägger in bilderna på datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ja vet inte hur man lägger in bilderna på datorn du kan ju scanna in dem om du har någon sån annars så vet jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ta en bild med webbkamera =))) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ta en bild med webbkamera =))) hahaha lol!,hahahaha skrattar ihjäl mig!,man ska ju rita en bild och inte ta en bild,hahahahahahahaha!!!,lol! ja, men han menade nog att man skulle ta en bild med den på bilden man har ritat för att få den i datan så det var nog du som tänkte lite fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag är urusel på att rita för hand (förut var jag mycket bättre) men på datorn är det busenkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag är nog dåligast här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Det är väl klart att man ritar av..? Nej det är ju klart man inte ska! Man ska ju ha känsla över ritandet annars är det fusk! Man ska ju inte bara rita av! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.