coolsamus Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag ritar sk*t fult för innan jag har ritat klart bilden är pappret sönder suddat :P för mig ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Jag ritar sk*t fult för innan jag har ritat klart bilden är pappret sönder suddat :P för mig ochså välkommen in i klubben :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Så är det för mig med! Om jag inte blir nöjd med det jag har ritat suddar jag jämt sönder pappret! Men nu borde vi faktiskt vända till ämnet och göra det man skulle, Alltså rita bilder och skicka in dom hit! Men som jag har sagt ska jag skicka in en bild som jag gjort hit så fort min scanner funkar för den är paj! :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag är proffs på rita saker som har med nintendo att göra!!!!! jag kommer att lägga in en bild när vi har fått en scanner ska få det om nåra dar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag vann en tävling med den här http://www.ironmaiden.com/media/images/IID00000058.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag vann en tävling med den här http://www.ironmaiden.com/media/images/IID00000058.jpg mm men säkert du har tagit den från www.ironmaiden.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucius Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 wimans hade en tävling så om man vann den(rita snyggast iron maiden bild)så fick man den på tröja....och om du kollar på news och går till sida 9 längst ner kommer det stå Swedish T-Shirt Design Competition Capitol Records in Sweden recently ran a special competition with ZTV (their local equivalent to MTV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag vann en tävling med den här http://www.ironmaiden.com/media/images/IID00000058.jpg F*n va snygg :shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 En kompis till mig ritar skit bra, ska fråga om han kan lägga in en bild som han gjort... Han ritar f*n 3D... 4D om man ska överdriva lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 3-D överdriver du inte lite nu?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
attaaxel Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 hur tar man ut bilderna hit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ehh jag suger på att rita... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.