loooser Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Om jag får en IP av nån, hur gör jag då för att gå in på den servern?! Och hur gör man för att ändra hand, så han håller vapnet i högerhand?! Det gr inte, jag har varit inne i options och sånt, men det händer inget...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 om du får en IP av nån så skriver du i consollen: connect .......(IP)......... och ändra hand är nån inställning i options, men jag kan inte heller ändra på en av mina datorer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 vilket CS är det om de är cs zero så trycker du bra H Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag trycker på H på alla cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 men på 1.6 så trycker man inte på H för att byta vapnet i högerhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wizzer Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Men varför spelar nu cs! D suger ju.... I varge fall om man jämför med Wolfenstein ET. D kan man tillåmed ladda hem gratis på deras hemsida: www.enemy-territory.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.