NosH Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 är det nån som har klarat ut paper mario hur klarar man dark queen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 Jag har Det är bara att döda henne...Ha många bra mushrooms.. Jag använda vivian när jag klarade henne och använde den där attacken när hon kan döda flera sammtidigt (dom börjar brinna) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 30 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 ska testa eller fins det nå andra sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Klart det gör men jag använde vivian för hon både tar liv av hennes händer och kropp då. Du vet väll att i början kan du inte döda henne så då är det bara att hålla ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 ja det är klart har nu klarat ut spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Okej braa :D ´Hug gjorde du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg