lidmer Skrivet 7 April 2005 Rapport Skrivet 7 April 2005 Jag sa ju det !! Använd nätverkskabeln från din data tabort ena sidan från bredbandet sen koppla in den i xboxet. Fast jag undrar om det går med Xecuter 2 därför jag har en Xecuter 2 ja det går
nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Skrivet 7 April 2005 Behöver man router när man tankar den ? kan nån ge mig direkt länk ???? och programet man skickar den till xboxen
nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Skrivet 7 April 2005 Men säg svaret måste man koppla in nätverkssladden i routern så att man tankar den till xboxen ????? vilket program ska man ha för att tanka den dit
lidmer Skrivet 7 April 2005 Rapport Skrivet 7 April 2005 Men säg svaret måste man koppla in nätverkssladden i routern så att man tankar den till xboxen ????? vilket program ska man ha för att tanka den dit ja du ska ha den i routern sen köra över det med programmet som rallypacker sa eller qwix
lidmer Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 Hur får man xbox commander det finns på xboxet om du har ett chippat..
nOfear Skrivet 8 April 2005 Rapport Skrivet 8 April 2005 Ja jag fattar men om man laddar hem programet jag vet att man måste ha nätkabel och router men hur ska man kunna skicka den ! Kan nån ge mig direkt länk till nedladdningen. Och jag har Chippat
Rekommendera inlägg