lidmer Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Ja jag fattar men om man laddar hem programet jag vet att man måste ha nätkabel och router men hur ska man kunna skicka den ! Kan nån ge mig direkt länk till nedladdningen. Och jag har Chippat sök på total commander eller qwix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 9 April 2005 Rapport Dela Skrivet 9 April 2005 (redigerat) Kan man inte engelska så rekomenderar jag inte dethär.Man MÅSTE ha en korsad rj-45 kabel om man ska koppla mellan boxen & pcn direkt eller så kan man ha en vanlig kabel om du kopplar mellan hub ir liknande.Ja man vågar tanka hem det.& ja man kan lira GC online.Du kan använda alla chipp & den behöver inte vara chippat för att spela på xlink kai.Jag använder både xbc & xlink men jag gillar mest xlink. Redigerat 9 April 2005 av Red_fox2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 Nu har jag laddat ner Xlink KAI. Men hur aktiverar man det ??? det står bara: No KAI respond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 har du xtag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 menar du medlemskap ??? för det har jag. En fråga måste man vara inloggad på dator under tiden man kör ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 10 April 2005 Rapport Dela Skrivet 10 April 2005 du ska vara inloggad på datorn hela tiden du kör ja. Tryck på start kai & logga in så ska det funka.Men hur har du kooolat ihop datorn & boxen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 mellan routern och xboxen med n nätsladd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 Fast jag vet inte hur man skickar xlink kai jag har laddat ner den :( snälla hjälp är så sugen på att spela online :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 du ska ha det på datorn(om jag fattat rätt). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kraver Skrivet 12 April 2005 Rapport Dela Skrivet 12 April 2005 (redigerat) har det på båda. Men hur kör man online då går man in på xbox live i spelet lr ??? Redigerat 12 April 2005 av Xbox_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 13 April 2005 Rapport Dela Skrivet 13 April 2005 Jaha nu fattar jag man kopplar in nätsladden från datorn till raouter och från routern till xboxen sen ska man ha på datan och logga in i sitt konto. Men måste man inte ha 2 nätsladdar först måste man inte ha bredbandet uppkopplat ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 det är väll klart... annars är ju man inte ansluten till internet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg