lidmer Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jag sa ju det !! Använd nätverkskabeln från din data tabort ena sidan från bredbandet sen koppla in den i xboxet. Fast jag undrar om det går med Xecuter 2 därför jag har en Xecuter 2 ja det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 jag har xecuter 2 och det funkar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Behöver man router när man tankar den ? kan nån ge mig direkt länk ???? och programet man skickar den till xboxen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 den som står längst upp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Men jag kan inte engelska ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 lite måste du väll kunna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Men säg svaret måste man koppla in nätverkssladden i routern så att man tankar den till xboxen ????? vilket program ska man ha för att tanka den dit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 xbox commander lr nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Men säg svaret måste man koppla in nätverkssladden i routern så att man tankar den till xboxen ????? vilket program ska man ha för att tanka den dit ja du ska ha den i routern sen köra över det med programmet som rallypacker sa eller qwix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Hur får man xbox commander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Hur får man xbox commander det finns på xboxet om du har ett chippat.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 8 April 2005 Rapport Dela Skrivet 8 April 2005 Ja jag fattar men om man laddar hem programet jag vet att man måste ha nätkabel och router men hur ska man kunna skicka den ! Kan nån ge mig direkt länk till nedladdningen. Och jag har Chippat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg