LuddE Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 Vad e de för skillnad mellan de, Joytech e mycket billigare men e det sämre?? PS:på mitt joytech minneskort står det ibland att det är skadat och så kan man trycka retry och så blir det vanligt igen!
Gäst Gollum Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 nintendo har bättre kvalité än joytech.joytech gör dåliga saker o säljer dom billigt medans nintendo gör saker som fungerar och säljer dom till ett lämpligt pris
Kassler Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 Joytech är skit. körde med en joytech handkontroll en gång och den var kass. Köper man inte orginal prylar är man Snål
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 har 2 minnes kort men de e fel på dom om man sätter på gamecubet 2 gånger utan en skiva i så raderas dom å de e inte joytech
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Vad e de för skillnad mellan de, Joytech e mycket billigare men e det sämre?? PS:på mitt joytech minneskort står det ibland att det är skadat och så kan man trycka retry och så blir det vanligt igen! vad e joytech? aldrig hört talas om, jag använder Nintendos såklart!
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 kommer inte ihog vad jag använder tror det är joytech för om jag startar gameccubet (2) ggr så raderas dom
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 ja just det, dom minnes korten SUGER!!! det ska vara nintendos!
Rekommendera inlägg