LuddE Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Vad e de för skillnad mellan de, Joytech e mycket billigare men e det sämre?? PS:på mitt joytech minneskort står det ibland att det är skadat och så kan man trycka retry och så blir det vanligt igen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 nintendo har bättre kvalité än joytech.joytech gör dåliga saker o säljer dom billigt medans nintendo gör saker som fungerar och säljer dom till ett lämpligt pris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 ja precis så e d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Joytech är skit. körde med en joytech handkontroll en gång och den var kass. Köper man inte orginal prylar är man Snål Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 har 2 minnes kort men de e fel på dom om man sätter på gamecubet 2 gånger utan en skiva i så raderas dom å de e inte joytech Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 Vad e de för skillnad mellan de, Joytech e mycket billigare men e det sämre?? PS:på mitt joytech minneskort står det ibland att det är skadat och så kan man trycka retry och så blir det vanligt igen! vad e joytech? aldrig hört talas om, jag använder Nintendos såklart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 kommer inte ihog vad jag använder tror det är joytech för om jag startar gameccubet (2) ggr så raderas dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ja just det, dom minnes korten SUGER!!! det ska vara nintendos! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg