Hoppa till innehåll

Kan man installera CS?

robbz

Rekommendera inlägg

Man kan inte spela samtidigt om man använder samma cd key...

Har man däremot ett nätverk med flera datorer kan 5 personer (tror jag) använda samma cd key.

Detta gäller dock inte om man använder steam, då endast en Half life nyckel behövs, och så länge vi inte spelar det online, kan vi dela hur många som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag hade samma cs på 2 datorer och min bror och jag brukar köra lan game mot varann :D :mrgreen:

Man får installera det på hur många man vill ... och lan game e inte samma som internet game!!! Lan game e typ att man har kopplat en kabel i 2 datorer och spelar!!

Typ som en gameboy linkcabel :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min kompis som har CS o han säger :P att man inte får installera CS på två datorer i olika hus om man säger så..alltså att man bara kan ha CS intallerad på bara en uppkopling om man säger så...är det sant Ir?
men du du har miss upp fatat det han menar han menar seru att man inte får ge hl till en kommpis. even om man gör det kan man inte köra mot varandra för man har samma cd-key. men man får ha cs med samma cd key instalerad på hela huset datorer :) det är okej men bara för eget bruk
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...