Snookis Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 hur gör man i det där spökhuset på näst sista vånignen så är det ett spöke som blokerar trappan!jag har testat me poke doll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Du måste ha klarat rocket hideot i celadon först. Bara gå in där man spelar sen spöar du team rocket snubben sen trycker du på planschen som e bakom honom... Sen spöaar du alla och kommer te giovanni. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 sen måste du ha en sak för att se spökerna men jahg kommer inte ihåg vad den hette men typ slipgo co eeehhh eller nått :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) Silph Scope :) Får den av Giovanni Redigerat 31 Mars 2005 av Rukario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jepp. Spöket är...få se..alla Cubones och Marowaks moder,som plågades till döds av Team Rocket.Det blir med Silph Scope(Stavning é tråkigt =P) en honMarowak på level 30 elle 40,vad jag kommer ihåg. Nu tycker väl att jag spammar,men det är intressant åsså :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Jag är ganska säker på att de va lv 30.Synd att man inte kan fånga henne :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Ja eller hur?När jag var liten försökta jag fånga den på Gul,men det hände inget!Så jag kasta massor av Poke Bollar på henne,till slut trodde jag att spelet var trasig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 3 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 (redigerat) fel inläg Redigerat 3 April 2005 av spelarn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 mm man får istället fånga cubones som e på typ lv 18. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 eller 26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rukario Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Och så e dem sällsynta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 Kanske dom é. Jag hittar dom rätt snabbt,men alla har ju olika spel =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg