MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Ibland så kan jag inte skicka mina inlägg och ibland när jag skiver blir det helt tomt och sen när jag skulle ändra på ett inlägg som blev så, så kunde jag inte skicka vad är det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag e gryyym!! ... på att få varningar /admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 jag vet inte vad d kan vara för fel, nåt med din dator kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 det har inte hnät nu på ett tag, men vi får se för att datan är helt ny så det ska inte vara något fel på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.