DavOo Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 När man köper bilaffären så kan man juh hämta bilar och köra inn i ett garage bako byggnaden om man gör de så får man bilar [Nya Bilar alltså sånna som inte finns på gatorna utan bara står i bilaffären]. Bilen jag söker heter stretch någon som vet var den bilen kan finnas någonstans?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 När man köper bilaffären så kan man juh hämta bilar och köra inn i ett garage bako byggnaden om man gör de så får man bilar [Nya Bilar alltså sånna som inte finns på gatorna utan bara står i bilaffären]. Bilen jag söker heter stretch någon som vet var den bilen kan finnas någonstans?? den kan finns vad ditt mansion, men det är som e liten ö mellan de 2 stora öarna och där finns det ett hus där man gör uppdrag och sen får mandet och där kan den finns det var iaf där jag tog den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 En strech är för övrigt en limosin... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 En strech är för övrigt en limosin... limosin stavas för övrigt limousine;) det är en sån bil som love fist har, fast utan kylarn uppstickande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jajajajajajaajaja! :cry: Jag var osäker på det. Men det är ju talspråk så whatever. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joel Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag kan alla fusk till gta vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag kan alla fusk till gta vice city jaha och... om man använder fusk så kan man inte få 100% tror jag så man ska inte ha fusken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jag varvade det först med fusk . då fick man 98%. sen varvade jag de utan fusk. då fick jag 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg