DavOo Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 När man köper bilaffären så kan man juh hämta bilar och köra inn i ett garage bako byggnaden om man gör de så får man bilar [Nya Bilar alltså sånna som inte finns på gatorna utan bara står i bilaffären]. Bilen jag söker heter stretch någon som vet var den bilen kan finnas någonstans??
MahL Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 När man köper bilaffären så kan man juh hämta bilar och köra inn i ett garage bako byggnaden om man gör de så får man bilar [Nya Bilar alltså sånna som inte finns på gatorna utan bara står i bilaffären]. Bilen jag söker heter stretch någon som vet var den bilen kan finnas någonstans?? den kan finns vad ditt mansion, men det är som e liten ö mellan de 2 stora öarna och där finns det ett hus där man gör uppdrag och sen får mandet och där kan den finns det var iaf där jag tog den
Ozoon Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Skrivet 2 Januari 2004 En strech är för övrigt en limosin... limosin stavas för övrigt limousine;) det är en sån bil som love fist har, fast utan kylarn uppstickande
Dannie Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Skrivet 3 Januari 2004 jajajajajajaajaja! :cry: Jag var osäker på det. Men det är ju talspråk så whatever.
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 jag kan alla fusk till gta vice city jaha och... om man använder fusk så kan man inte få 100% tror jag så man ska inte ha fusken
Gäst Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 jag varvade det först med fusk . då fick man 98%. sen varvade jag de utan fusk. då fick jag 100%
Rekommendera inlägg