Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Nu har jag kört Star Wars: Knights of the old republic ett tag och det är skoj. Men jag har stora problem med att lyckas med fighterna. De jag möter måste jag locka bort en och en för att ha ihjäl, för annars har fienden ihjäl mig :(

Kan någon ge mig ett tips på vad man kan ta sig till för att lyckas bättre, skulle vara guld värt :P

PS. Undrar även när man får ljussabeln :huh:

• 1 månad senare...
Skrivet

Nu har jag kört Star Wars: Knights of the old republic ett tag och det är skoj. Men jag har stora problem med att lyckas med fighterna. De jag möter måste jag locka bort en och en för att ha ihjäl, för annars har fienden ihjäl mig :(

Kan någon ge mig ett tips på vad man kan ta sig till för att lyckas bättre, skulle vara guld värt :P

PS. Undrar även när man får ljussabeln :huh:

Ett bra spel det är som att läsa en spännande bok. Problem med fighterna är det i början men det blir bättre ju längre fram i spelet du kommer. Det är lite stradegi över det hela. Det finns en Ikon solo/party, meningen är väl att man kan lura fram fienden sen slår man till med hela gänget. Så har jag gått fram, kanske det finns andra lösningar. Du får väl spana på nätet. Men en bra sida. med tips/tricks finns på denna adress.

http://www.reklam

På första sidan till vänster i menyn välj PC eller xbox beror på vad du har. Sen väljer du bokstav rulla ner i spel menyn så hittar du Kotor2 när du klickar där kommer det fram lite tricks mm. :gitarr:

• Skapa ny...