DanniQ Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 När jag installerat Diablo 2 och ska starta det blir det svart och en ruta kommer upp där det står. "UNHANDLED EXPETION: ACCESS_VIOLATION (c0000005)" Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 När jag installerat Diablo 2 och ska starta det blir det svart och en ruta kommer upp där det står. "UNHANDLED EXPETION: ACCESS_VIOLATION (c0000005)" Vad är fel? ojoj det har blit många gånger för mig men det e bara o start det igen så sak det funka det gör det för mig elelr installera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 När jag installerat Diablo 2 och ska starta det blir det svart och en ruta kommer upp där det står. "UNHANDLED EXPETION: ACCESS_VIOLATION (c0000005)" Vad är fel? Har installerat om flera gånger, gick inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 haru starta om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 haru starta om datorn? Funkar ändå inte.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 om du vill ha ett bra svarr skcika ett medelande till blizzard jag har gjort det 2 gånger och fick hjälp o allt funka igen då =))) så prova dte me men det kanske tar up till 3 dagr inannan dom svarar som högst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 2 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 om du vill ha ett bra svarr skcika ett medelande till blizzard jag har gjort det 2 gånger och fick hjälp o allt funka igen då =))) så prova dte me men det kanske tar up till 3 dagr inannan dom svarar som högst! Ska göra det, tack. Hoppas dom kan tyda min engelska.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doed Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Så va de för mig också.men jag behövde inte mejla något. på skivan finns det någon mapp med en patch i. när jag installerade den funka de bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Så va de för mig också.men jag behövde inte mejla något. på skivan finns det någon mapp med en patch i. när jag installerade den funka de bra. ehm (OK) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst james Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 Vet inte! men mitt bredband är sönder:D det är kul men hur kan jag lag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peach Ice Skrivet 2 April 2005 Rapport Dela Skrivet 2 April 2005 James: Hur kan du vara på internet när ditt bredband är sönder? DanniQ: Har du kvar kvittot? Om garantin inte är ute så kan du byta den mot ett nytt spel i affären där du köpte den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 3 April 2005 Rapport Dela Skrivet 3 April 2005 James: Hur kan du vara på internet när ditt bredband är sönder? DanniQ: Har du kvar kvittot? Om garantin inte är ute så kan du byta den mot ett nytt spel i affären där du köpte den. och vad skulle dett hjälpa??.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.