Ja, kan ni ge lite info om webbspelen, vart man kan hitta dem o vad de går ut på..
För jag har ju hört om många spel men fattar inte vad det är..http://www.my-smileys.de/smileys2/-47.gif
Ja, kan ni ge lite info om webbspelen, vart man kan hitta dem o vad de går ut på..
För jag har ju hört om många spel men fattar inte vad det är..http://www.my-smileys.de/smileys2/-47.gif
runescape.com
du är en gubbe som du ska gå upp i skills med och slåss och bli bättre med...vet inte så mycket
Ser ut så att det är för dem som är mindre än 10 år..
hrmm, knappast.
runescape är ett mycke kul spel, som bla går ut på att klara uppdrag och gå upp i olika skills, och ju bättre du blir, desto mer pengar tjänar du, och ju bättre saker kan du köpa.om du tycker det är kul att förstöra för anndra kan du gå ut i vildmarken och döda anndra spelare(PK)och ta deras saker, men risken är ju att du dör själv.det finns inte någon än som har fullt(99) i alla skills, och det kommer fler uppdrag och skills hela tiden.detta spel är absolut värt att prova, men det blir roligast om man är fler som spelar sammtidigt.
haha jo medelåldern i rs är typ 10
↗ till inläggetKostar det då?hrmm, knappast.
runescape är ett mycke kul spel, som bla går ut på att klara uppdrag och gå upp i olika skills, och ju bättre du blir, desto mer pengar tjänar du, och ju bättre saker kan du köpa.om du tycker det är kul att förstöra för anndra kan du gå ut i vildmarken och döda anndra spelare(PK)och ta deras saker, men risken är ju att du dör själv.det finns inte någon än som har fullt(99) i alla skills, och det kommer fler uppdrag och skills hela tiden.detta spel är absolut värt att prova, men det blir roligast om man är fler som spelar sammtidigt.
nopp Helt gratis om man inte vill ha mer vapen och rustningar o sånt....
men det är skit skoj roligaste spelet som finns typ:D
↗ till inläggethrmm, knappast.
zezima har ju 99 på alla skills
emn asså bärja aldrig spela tibia man fattar noll och sen måste man typ vänta 1 vecka på att mejlet med lösen ska kommma fram
↗ till inläggetrs är bestrunescape.com
du är en gubbe som du ska gå upp i skills med och slåss och bli bättre med...vet inte så mycket
Jaha tack för svaren, men det låter inte skärskilt lockande. ;) Kanske för jag är för stor för sånt här? :P
↗ till inläggetNej han har 87 slayer :meddum:hrmm, knappast.
↗ till inläggetnej det är för du är för liten för tibia, 16 är medelåldern på tibia typemn asså bärja aldrig spela tibia man fattar noll och sen måste man typ vänta 1 vecka på att mejlet med lösen ska kommma fram
aa kanske det.....men det tar endå vecka att få mejlet det är innt för att jag int e 16
lol en vecka tar max nåra timmar.... fasst du kasnke klickade fel eller nåt
gå in på www.knightonlineworld.com och ladda ner knight online!! det är as roligt!!man är en gubbe (människa eller orc) och så ska man gå runt och göra quest och gå up skills(jag vet att det låter som runescape) men i det här spelet är det typ 1000 gånger bättre grafik!!!jag tycker det är as roligt!gick up till lvl 18 på två dagar :P
Runescape Är mycket Roligare en Tiba !
Me lol man ser inte ögonen på rs de är som nån j*vla kines
detta är tibia:
Man börjar i rookgaard och sen när man är level 8 så kan man gå till main sen kan man köpa spells träna level upp till ja den bästa lvlen är 206 Bubble på antica ...
själv tycker man ju då att runescape suger....
det där knightonline kostar det? :D :huh: såg kul ut när jag kom till hemsidan :lol:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in