Hoppa till innehåll

Lite Info Om Webbspelen,


Shark
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst racerboy

gå in på www.knightonlineworld.com och ladda ner knight online!! det är as roligt!!man är en gubbe (människa eller orc) och så ska man gå runt och göra quest och gå up skills(jag vet att det låter som runescape) men i det här spelet är det typ 1000 gånger bättre grafik!!!jag tycker det är as roligt!gick up till lvl 18 på två dagar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Me lol man ser inte ögonen på rs de är som nån j*vla kines

 

detta är tibia:

 

Man börjar i rookgaard och sen när man är level 8 så kan man gå till main sen kan man köpa spells träna level upp till ja den bästa lvlen är 206 Bubble på antica ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Runescape

Ett MMORPG spel (Massive Multiplayer Online Roll Playing Game) som går ut på att styra en 3D karaktär. Du ska i början bestämma namn och utseende. Sedan ska du gå upp alltså förbättra dig i olika saker. Du ska t.ex fiska, hacka elda hugga och mycket mer. Du får mer tillgångar om du blir "VIP" medlem då du får tillgång till runt 75% mer i karta och fler föremål och myket mer.

http://www.runescape.com

 

Habbohotel

En virtuell hotel då du ska gå runt med en karaktär och umgås. Ett ganska trevligtställe att få fler kompisar på. Du kan skapa egna rum men för att dekorera rummet krävs det att ha habbo mynt. För att få det måste du köpa det för egna pengar.

http://www.habbohotel.se

 

Det var väll de 2 mest poppulräa spelen här va? Sen är det väll Tibia men det har jag inte spelat på länge så det vet jag inte riktigt :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...