Gäst Andreasswf Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 HEJ allihopa kan nån berätta vilket spö man ska använda till att fiska upp horsea snälla säg jag vet var man får den men inte vilket spö säg snällla PS:jag har 199 pokemon hittar jag horsea har jag alla!
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 Horsea får du genom att använda God Rod eller Super Rod PS.Det är 251 du ska fånga,inte 200,men om det är Ruby du menar så....
Rukario Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 Vilket spel menar du? ruby/sapphire lr fr/lg
Rukario Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 (redigerat) Ojj jag såg inte.Men om du vill veta när Horsea utvecklas till seadra så är det på lv 32 sen ger du den dragon scale o byter/tradar fram o tillbaka med nån kompis lr dig själv så blir den Kingdra.Du måste använda super rod.Jag har prövat med good rod funkade inte för mig.Fast du kan prova om du vill me good rod. Redigerat 3 April 2005 av Rukario
mickee Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 HEJ allihopa kan nån berätta vilket spö man ska använda till att fiska upp horsea snälla säg jag vet var man får den men inte vilket spö säg snällla PS:jag har 199 pokemon hittar jag horsea har jag alla! du ska åka till staden där vattnet är stömt (jag vet inte vad staden heter men man åker från den till raiquasa) (fel stavning) men i stället för att åka höger åk vänster ! men sän fiskar du med super rod (det tar tid att få upp den) hoppas du hittar det du söker :cool:
Rukario Skrivet 3 April 2005 Rapport Skrivet 3 April 2005 Mickee han skrev att han vet var han ska fiska :P
Rekommendera inlägg