joakim Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 vid earth temple när man kommit förbi första dörren hur gör man sen .jag vet att man ska vara den fågeltjejen och stå på en knapp men link klarar inte att flyga till den andra knappen. hur gör jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 du ska ta uppe henna och hoppa med henna till den ena och så ställer du dig själv på den ena knappen sen tar du wind waker och styr henns och flyg till den andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim Skrivet 2 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 hur gör man efter det när man står framför en staty jag har bara fått ett öga att glöda fast når man tar bort hon så försvinner det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 vart ligger Earth temple nånstans?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 hur befriar man makar i wind temple Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 om du har hookshot så kan du bifria honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim Skrivet 3 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 men makar säger att man ska flytta stenen fast man måste vara lika tung som deku tree. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jag vet men du ska ha på dig ironboots å ta hookshot på märket som är på stenen så går den sönder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 0014: Earth temple ligger en ruta åt höger om Outset island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 när ska man dit??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 när man har varit i forsaken forest den andra gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg