Jimbo_88 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 vart får man pilbåge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ååå var va det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ja vart är den? opp förlåt att det blev lite spamm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 hehe jag kommer inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Vad ska man först wind tempel eller earth tempel. Och om man ska till wind tempel först så vill jag veta hur man ska komma inn dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 HAR DU is/eld pil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 du hittar pilbågen i earth tempel tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Nej! Menar du att man ska använda den till att ta sig inn? Pil bågen får man i Tempel of god men var får man eld och is pilen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 när du ska lägga utt stenarna så finns det en groda i en virvel skjut den grodan me pillbågen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sami Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 man måste först döda typ en groda som fins i en tornado....har du gjort det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Stopp stopp stopp! Alltså var får man tag på virveln i earth tempel eller? Och vad menar du med groda? Nej det har jag inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Åk till Mother & Child island. Titta efter enn cyclon. Åk in i den och sen kommer vattnettsgud. Skjut han 2 eller 3 ggr. Då lär han dig en melodi spela den och välj mother &Child island så kommer du upp i berget sen kommer en fe och ger dig Eld och is pilarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg