DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 om du åker 2 rutor från tower of gods där man lagt stenarna på en av dom ställena så finns det nåra små å en stor om du åker nära den stora så kommer de upp en groda (han man lär sig dom flesta låtarna av) skjut han me en pill båge så får du en sång spela den å telloportera dig längst uppe till <--- hållet så kommer du till ett ställe där du får is eld pill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Ver det inte det jag skrev? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 jag e i Dragon roost cavern... ...OCH DE E ETT STÄLLE JAG HATAR! DE E DE DÄR RUMMET DÄR EN BOKOBILIN HUGGER SÖNDER ETT PLANK! OCH ÅT HÖGER LIGGER ETT HELT PLANK SOM JAG INTE KAN HUGGA SÖNDER MED SVÄRDET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jag har mött han förut så jag ska försöka hitta dit. och anonym jag menar int dig alltså så bryr dig inte om mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ta upp hanss svärd så går de visste du inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Åk till Mother & Child island. Titta efter enn cyclon. Åk in i den och sen kommer vattnettsgud. Skjut han 2 eller 3 ggr. Då lär han dig en melodi spela den och välj mother &Child island så kommer du upp i berget sen kommer en fe och ger dig Eld och is pilarna. samtidigt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 Jepp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ta upp hanss svärd så går de visste du inte det ehe... visste inte de :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ok det är bara deras svärd som går å göra det me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ok... tack för hjälpen =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 när kan man köpa In-credible Chart?? Vad ska det vara på fotot till killen som sitter på trappan i windfall island?? Nåt runt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 när man har klarat tower of gods så kommer in-credible chart i brevlådan men jag vet inte heller vad den killen vill ha på trappan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg